מיתוג עסקי הוא עולם הערכים של המנהלים והסבר כיצד הם נתפסים בעיני קהל הלקוחות שלהם לעומת המתחרים,
כמו כן הערכים של המותג נוצרים באמצעות שפה ויזואלית ייחודית ואפקטיבית תוך כדי הגדרת קהל היעד והכנת תוכנית שיווקית המיועד לשימוש בפרסום באפיקי פרסום השונים .
מיתוג בית העסק הוא למעשה הפיכת בית העסק, בעיני לקוחות ולקוחות רלוונטיים, לרב ממדי ובעל “אישיות” שקל להתחבר אליה – וקל לזכור אותה. כאשר לבית העסק שלך יש קול ייחודי ונכון, אנשים אשר ייחשפו אליו יזכרו אותו באור המתאים ביותר וירצו להמשיך לעבוד איתך.
אסטרטגיית מיתוג – כשמה כן היא – האסטרטגיה שקובעת כיצד העסק ימותג בפועל.
האסטרטגיה למיתוג העסק כוללת את יצירת הדימוי שלו, את אותה אישיות שמזמינה את הלקוחות ליצור התקשרות עם בית העסק. כדי לעשות זאת באופן מוצלח, אסטרטגיה מיתוגית צריכה להגדיר את המאפיינים שיעניקו את האפקט המיתוגי המבוקש, ובין היתר להגדיר במדויק את:
כמו כן בנוסף כחלק מהאסטרטגיה לכל עסק יש סיפור משלו כיום Story Telling הוא חובה לכל מי שרוצה להיות מותג כיום אנשים מתחברים לסיפורים, לרגש וזה מה שמאפשר להם לזכור את המותג בעידן בו יש עומס של גירויי.
דרך הסיפור ניתן להעביר מסרים בצורה מושכת, משכנעת ומעניינת יותר ולהשתמש בסיפור הזה בכלל אפיקי הפרסום השונים כאות הזדהות עם המותג .
מה שיהפוך מותג לייחודי ומבודל הוא סיפר המסביר למה הוא עושה את מה שהוא עושה – זה חייב להיות אותנטי ועם רגש כדי שזה יהיה אמין.
ולא מה שהוא עושה,? למי הוא עושה ? ואייך הוא עושה?
אלא לצריך למצוא את האמונה של העסק שנוכל להוציא החוצה ללקוח.
שמותג מראה את האמונה שלו אנשים מתחברים אליו .
הבדל בין מיתוג למותג הוא דק אך קריטי .
מיתוג זה מה שאנחנו מקבלים ואילו מותג זה מה שאנחנו רואים.
זכרו : “מותג חזק יהווה יתרון תחרותי בתחומו לאורך זמן”
נצלו אותו והפיקו ממנו את המירב על מנת להוביל בתחומכם
מס’ טעויות קריטיות בתהליך המיתוג שלהם שגורמות להם לנזקים בלתי הפיכים
תחשבו כמו מותג תהיו מותג
כל הזכויות שמורות למשרד פרסום שיווק ודיגיטל PTGCOM