כיום פרסום באמצעות משפיענים נתפס כדבר הכי חם בעולם הפרסום.
מותגים רבים משתמשים בהם כדי להגיע לדור הצעיר והעדכני כל שהמותג שלהם נהיה ויראלי בפני הרבה עוקבים או צופים פוטנציאלים באמצעות תוכן איכותי ומזוהה עם המותג שמועבר ע”י המשפיענ/ית שמעבירים אותו במדיות השונות ויוצרים נוכחות מקוונת למותג.
.
אסטרטגיה תקשורתית חיונית לכל מותג (מקטן ועד גדול) / האדם בהתנהלות מול גורמי התקשורת השונים.
אסטרטגיה תקשורתית מורכבת מזיהוי ואבחון המטרות של הלקוח(המותג/האדם), הגדרת קהלי המטרה והגדרה מה רוצים להשיג מהתקשורת.
חשוב לקבוע אסטרטגיה תקשורתית על מנת שלא להיגרר על ידי התקשורת שהיא מאוד חזקה ובעלת כוח רב לכיוונים לא רצויים.
אסטרטגיה זאת נועדה ליצור מערכת יחסים בין הלקוח (המותג/האדם ) לצרכנים ולספר להם את סיפור המותג בצורה מקרבת והדדית על מנת לשמור על נאמנותם, כמו כן חשיבות נוסף שיש לאסטרטגיה זאת היא ניהול משברים נכון ויציאה ממשבר מבלי לפגוע במוניטין של המותג/האדם.
נצלו אות והפיקו ממנו את המירב על מנת להוביל בתחומכם
טיפים שכדי ליישם
טיפים שכדי ליישם
כל הזכויות שמורות למשרד פרסום שיווק ודיגיטל PTGCOM