בעלי עסקים רבים נוטים לחשוב שמיתוג הוא לוגו או להפך העובדה שיש לחברה לוגו הופכת אותה למותג.
תרשו לנו לטלטל את ההבנה הזאת היא לא נכונה וטעות לחשוב כך .
נתחיל מכך שהלוגו הוא סימן הזיהוי של המותג
אבל הוא רק חלק קטן מתוך התהליך המופשט והמאוד מוחשי הזה שנקרא מיתוג.
מיתוג הוא בעצם סך המחשבות והרגשות שמתעוררים אצל הצרכן, ברגע שהוא נפגש עם מוצר מסוים.
נצלו אות והפיקו ממנו את המירב כדי להוביל בתחומכם
דגשים חשובים ללוגו מוצלח
כל הזכויות שמורות למשרד פרסום שיווק ודיגיטל PTGCOM